Perhatian! Khas untuk para wanita yang ada masalah kedutan wajah akibat kesan penuaan awal

 “BAYANGKAN, KEDUTAN PADA WAJAH MENJADI TEGANG SEMULA & MUDA REMAJA DENGAN KESAN SEAWAL 3 MINGGU !”

“70% wanita di Malaysia hadapi masalah penuaan awal & menjadikan wajah nampak lebih tua daripada usia sebenar. Hormonex dapat selesaikan masalah ini seawal 3 minggu dan kembalikan KETEGANGAN WAJAH seperti waktu muda”

Sebelum bermula, dengarkan apa kata daripada Pn Fina tentang pengalaman beliau menggunakan Hormonex ini

Hormonex diformulasikan daripada 5 Bahan Organik Premium iaitu Olive Oil, Ekstrak Manjakani , Propylene glycol, Minyak Kolagen & Ekstrak Buah Buahan

Hormonex ini dalam bentuk krim yang hanya perlu disapu sahaja terbukti berkesan membantu merawat masalah kulit kusam, berkedut dan membantu meningkatkan ketegangan kulit dan kesegaran badan.​

KLIK SINI UNTUK DAPATKAN SPECIAL DISKAUN HORMONEX

*Tonton Video pendek di bawah , cara guna Hormonex​

Teruskan scroll jika anda nak hilangkan segera masalah

– KULIT KUSAM & BERKEDUT
– KULIT GELAP
– BADAN LENGUH-LENGUH DAN SENGAL
– SAKIT KEPALA DAN MIGRAIN

Hormonex Sesuai Untuk Anda Yang Hadapi Masalah Seperti Ini…​

Jangan Tekan Butang Back, Rugi Jika Anda Tidak Baca Sehingga Habis​

Tahukah Anda? Ramai wanita Malaysia mengabaikan penjagaan kulit muka sehingga wajah kelihatan tua sebelum usia​

AWAS! Bahaya kalau masih dibiarkan. Wajah yang berkedut bukan sahaja akan membuat anda hilang keyakinan diri, bahkan akan membuat anda rasa hilang mood setiap hari dan lebih kronik jika pasangan mula tawar hati

Kulit yang tidak dirawat akan menjadikan tompok hitam semakin merebak dan membesar, menyebabkan keseluruhan kulit menjadi kusam dan nampak lebih berusia.

kulit yang dirawat dan kurang jeragat akan membuatkan wajah tampil muda.
.

ramai wanita berusia tampak muda kerana mereka menjaga wajah mereka dari jeragat.
manakala wanita yang mengabaikan penjagaan wajah dan biarkan jerawat & jeragat di muka tampak wajah lebih tua dan kedut.

Kami nak bantu atasi masalah kulit muka berkedut dan masalah kesihatan anda…​

Tak Perlu Belanjakan Lebih Wang.​

Tak Perlu Makan Ubat-Ubatan Berbahaya​

Tak Jalani Rawatan Demi Rawatan​

Tak Perlu Makan Herba-Herba Pelik ​

Bagaimana Hormonex Mampu Selesaikan Masalah Anda?​

Hormonex ini diformulasikan daripada 5 Bahan Organik Premium iaitu Olive Oil, Ekstrak Manjakani, Propylene Glycol, Minyak Kolagen & Ekstrak Buah-Buahan​

Hormonex ini terbukti berkesan membantu merawat dan memulihkan kedutan di muka disamping membantu mencantikkan kulit muka secara keseluruhan.
Badan makin sihat, kurang sakit-sakit seperti demam, selesema mahupun migrain.

Kulit muka nampak lebih licin, lembut dan cerah selepas amalkan Hormonex. Kami di HQ Hormonex terima banyak testimoni positif dan gembira mereka yang amalkan Hormonex.​

Kandungan Hormonex

Olive Oil ( Minyak Zaitun)​

Olive oil atau minyak zaitun ini sangat penting kerana akan membantu kita menurunkan kolestrol jahat dan juga membantu menurunkan gula dalam darah. Minyak zaitun juga berfungsi untuk stabilkan sistem hormon kita. Selain itu, minyak zaitun juga terbukti membantu melembutkan kulit dan mangatasi masalah kulit kering

Ekstrak Manjakani​

Manjakani memang terkenal dalam fungsi utamanya sebagai antioksidan yang tinggi. Ekstrak manjakani boleh meningkatkan enzim antioksidan yang boleh melawan penyakit. Ekstak manjakani juga boleh bertindak sebagai antibakteria yang boleh membantu proses penyembuhan luka pada kulit kita.

MACAM MANA NAK GUNAKAN HORMONEX NI?

CARA-CARA PENGAMBILAN DAN KEGUNAAN HORMONEX
1. SAPUKAN KRIM DI BAHAGIAN KULIT MUKA ATAU KAWASAN YANG MENGALAMI KEDUTAN
2. JIKA SAKIT KEPALA, SAPUKAN KRIM HORMONEX DI BAHAGIAN SELURUH KEPALA YANG RASA SAKIT UNTUK HILANGKAN KESAKITAN
3. AMALKAN PADA WAKTU PAGI SETIAP HARI SELEPAS SARAPAN

Hormonex
Dah Bantu Ramai Pengguna Sihat , Cergas dan Cantik Menawan​

selain itu, pelbagai testimoni tambahan juga kami terima seperti badan jadi lebih kuat, tidak lagi sakit tulang dan kebas-kebas badan selepas sapukan krim di bahagian badan.

RAMAI YANG SANGAT BERPUAS HATI DENGAN HORMONEX

Saya selalu ada masalah kulit kusam dan kering sebab banyak bekerja di luar. Tapi lepas saya gunakan Hormonex ni, memang nampak betul perbezaan dia. Kulit jadi lagi tegang dan licin jadinya

Puan Siti Noraminah

Pengurus Jualan 

Satu benda yang saya sangat suka dengan Hormonex ini adalah sebab dia guna krim dan bukan perlu makan atau apa. Jadi saya lebih yakin dan rasa selamat bila nak guna dan hasil pun berkesan

Puan Zainab Ariffin

Surirumah

Lepas guna Hormonex ni ada orang tegur saya nampak lebih muda dan segar pada muka saya sedangkan saya dah 50 tahun lebih dah !

Puan Haslinda Maarof

Pensyarah Kanan

Saya sebelum ni selalu hilang keyakinan sebab kulit muka nampak gelap dan kusam tapi semua tu berubah lepas saya guna Hormonex

Puan Norashikin Muhammad

Surirumah

Badan saya jadi lebih segar dan kuat takde lemah-lemah lagi lepas sapu dekat bahu, pinggang dan juga lutut. Tak sangka sungguh dapat kuat macam ni

Puan Nor Alia Daud

Guru Sekolah

Masalah kedut dan kulit kering ni memang dah lama saya ada tapi semua tu hilang lepas guna Hormonex

Puan Wan Fadilah Osman

Pensyarah

Apa Perubahan Pada Pn Nora Selepas Guna Hormonex ni ?

Sila klik pada video berikut untuk dengarkan komen Pn Nora tentang Hormonex

Bukan Wanita Sahaja, Lelaki Pun Boleh Gunakan Hormonex Ni !

Salah seorang pengguna utama kami, Encik Ahmad Zahri berkongsi tentang pengalaman beliau gunakan Hormonex

Gunakan Tanpa Was-Was, Kami Jami Hormonex Selamat Digunakan

Hormonex Lulus Ujian Makmal & KKM​

Hormonex mengandungi​

30 ML Krim Sapu​. Guna krim sahaja. Selamat digunakan. Tak perlu nak makan atau minum. 

Hormonex Mendapat Permintaan Tinggi Setiap Hari!​

KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN HORMONEX INI SEKARANG ?

Pertama sekali kami nak beri peringatan kepada semua pelanggan yang kami kasihi. Produk Hormonex ini walaupun masih baru di pasaran, tetapi sambutan yang kami terima teramat dasyat sebab kesan dan testimoni yang diterima sangat memberangsangkan. 

Jadi, kami nak beritahu bahawa kalau stok yang kami ada ketika ini habis, mungkin kami perlukan sedikit masa untuk produce baru dan hantar kepada anda semua. Ini mungkin ambil masa dan akan menyebabkan anda rasa kecewa sebab stok produk dah habis. Jadi, nasihat kami, janganlah ketinggalan untuk dapatkan Hormonex ini secepat mungkin ya. 

TAWARAN KAMI :

Jadi, kami sekarang nak cerita sedikit tawaran yang kami nak berikan kepada anda. Seperti yang dah kami tulis dekat atas tadi, Hormonex ni memang limited edition dan stok pun memang tak banyak sangat. Kami tak pasti bila baru kami dapat restock semula, mungkin makan masa sedikit ya.
.
Jadi, kami nak berikan tawaran istimewa kepada anda yang berminat.

Harga satu kotak HORMONEX ini adalah RM179. 
Tapi, untuk tawaran istimewa hari ini, kami nak berikan “super premium special discount” khas untuk anda yang sedang membaca sekarang ini.
Harga selepas diberikan “Super Premium Special Discount” ini adalah
BUKAN RM 179, TETAPI HANYALAH
RM 139 SAHAJA ! (JIMAT RM40)
Bermaksud di sini, untuk 1 kotak Hormonex yang mengandungi 30 ML krim ajaib ini, anda akan dapat jimat sebanyak RM 40 ! Satu penjimatan yang sangat-sangat berbaloi.

TAPI, TUNGGU DAHULU !

Kalau anda ambil 3 KOTAK HARI INI, anda akan dapat lebih jimat lagi iaitu, harga untuk 3 kotak sepatutnya adalah RM  537, 
TETAPI UNTUK ANDA KAMI BERIKAN HARGA PALING TERBAIKKK IAITU RM 370 SAHAJA !!! ( JIMAT RM  167) !
Dan percayalah, tidak ada yang lebih istimewa dan bahagia selain daripada dikurniakan kulit yang lebih tegang, anjal serta sihat dengan menggunakan set Premium HORMONEX ini !

Tawaran Ini Terhad Untuk 30 Orang Terawal Setiap Hari!​

Beli Sekarang, Stok Adalah Terhad!​

PAKEJ JIMAT 1 KOTAK RM 139

– HARGA SEBENAR  RM 179 —>>> RM 139 ( JIMAT RM 40)
– PENGHANTARAN PERCUMA ( SELURUH MALAYSIA)

– TAMBAHAN RM 10 UNTUK COD

PAKEJ SUPER DUPER JIMAT 3 KOTAK RM 370

– HARGA SEBENAR RM 537 —>> RM 370 (JIMAT RM 167)

– PENGHANTARAN PERCUMA  ( SELURUH MALAYSIA)

– TAMBAHAN RM 10 UNTUK COD

Tak Ada Online Banking?
Jangan Risau Kami Sediakan Perkhidmatan Barang Sampai Baru Bayar.

ADA SOALAN? BOLEH KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK WHATSAPP KAMI

KLIK SINI UNTUK WHATSAPP KAMI
All Rights Reserved. Website Design by Kanaz Marketing Sdn Bhd
Products Distributed by Kanaz Marketing Sdn Bhd
(1249580-U)
Alamat Perniagaan : Star Avenue Lifestyle Mall, No C 20 1st Floor Jalan Zuhal U5/179 Seksyen U5 40150 Shah Alam Selangor
Tel: 03-78326385